Miercuri, 17 martie 2021, Liga Profesionistã de Fotbal a avut plãcerea de a asista la o prezentare, pe teme de marketing sportiv, fãcutã de agenția Omnicom Media Group, un reper în domeniu și un nume cu mare greutate în acest fenomen numit advertising.
În dialogul on-line cu cluburile de pe prima scenă a fotbalului românesc, au fost abordate mai multe teme de discuții, între care primordială a fost cea a audienței generate de meciurile din Casa Liga 1, de unde, împreună, am desprins o serie de concluzii mai mult decât interesante.
Astfel, am fost de acord cu ideea că produsul media creat de Liga 1 este situat peste multe alte produse similare generate de campionate importante ale Europei, devenind clar un asset esențial pentru canalele cu conținut de sport din România.
Totodată, dezvoltarea clubului, respectiv a brandului Casa Liga 1, înseamnă, iar asta a fost o altă importantă concluzie a demersului de astăzi, o adevărată investiție realizată prin metode sigure, care să genereze resurse proprii, preferabil pe partea digitală, tocmai pentru a atrage și a comunica mai des cu generația nouă.
Un alt subiect atins a fost cel al investițiilor obligatorii într-o infrastructură tehnologică ultra modernă care să fie capabilă să genereze conținut digital, cu toții căzând de acord asupra faptului că demersul e unul accesibil oricărui club.
De asemenea, s-a stabilit că, pe plan local, relația clubului cu comunitatea este cea mai importantă, sub toate aspectele: matketing, comunicare, imagine.
Liga Profesionistă de Fotbal ține să mulțumească, pe această cale, pentru totala disponibilitate, profesioniștilor desăvârșiți de la Omnicom Media Group, pentru deschiderea lor în direcția împărtășirii know-how-ului din fascinanta lume a marketingului și advertisingului din România.