LA DOUĂ LUNI DE LA DEBUTUL COMPETIȚIEI, AUDIENȚELE MECIURILOR SUNT ÎN CREȘTERE FAȚĂ DE ANUL TRECUT
Liga Profesionistă de Fotbal și eAD, deținătorul drepturilor comerciale și TV pentru SuperLiga, anuntă că sezonul actual de SuperLiga crește audiența televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiție de sport din România. Prima Sport și Digi Sport au înregistrat, în acest sezon, audiențe în trend ascendent. Astfel, la nivel național, în rândul întregii populații, SuperLiga câștigă teren. Audiența medie a lunilor iulie și august vs similar anul trecut este vizibil în creștere: 2, 49 puncte de rating în 2024 vs 2,45 în 2023.
Campionatul intern de fotbal a fost urmărit de 6, 3 milioane de români, adunând toate intervalele de difuzare. Și numărul microbiștilor care văd în direct meciurile pe micul ecran SuperLiga este în creștere: peste un million de români sunt în fața televizorului, la Prima Sport sau Digi Sport, la fiecare partidă transmisă.
În top 10 al meciurilor cu cele mai mari audiențe se clasează, pe primul loc, partida dintre campioana en titre, FCSB, și UTA ARAD. Pe poziția secundă se află derby-ul dintre Rapid și Dinamo, iar pe locul 3 se plasează meciul dintre FCSB și Universitatea Cluj.
FCSB demonstrează că este cea mai urmărită echipă din SuperLiga și prin faptul că a jucat în 6 din aceste prime 10 meciuri cu cea mai mare audiență din actualul sezon până în acest moment.
TOP 10 MECIURI ÎN AUDIENȚE SUPERLIGA 2024-2025
Audiența medie per echipă cunoaște și ea fluctuații semnificative. Cele mai urmărite partide, atât pe Digi Sport, cât și pe Prima Sport, rămân cele ale campioanei FCSB, chiar dacă procentul total este mai mic față de sezonul trecut.
Într-o revenire de formă, după ce la finele anului s-a luptat la retrogradare, Dinamo a crescut cu 14 % în preferințele telespectatorilor. Cea mai mare creștere, cu 28%, îi aparține Universității Craiova. Într-o creștere semnificativă este și Hermannstadt, de asemenea, cu 28%. Urmare a unui start slab de sezon, Farul Constanța, echipa lui Gică Hagi, a scăzut pănă în acest moment cu 17% față de perioada similară din sezonul trecut.
TOP AUDIENȚE/ ECHIPA GAZDĂ
Despre LPF: Liga Profesionistă de Fotbal (LPF) este o structură sportivă a tuturor cluburilor profesioniste din România, care evoluează în primul eşalon fotbalistic – SuperLiga.
Despre eAD: eAD Interactive este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața media din România, fiind deținător exclusiv al drepturilor TV și comerciale pentru SuperLiga și agenție de vânzări de publicitate cu 5 divizii de business: digital, TV, evenimente, SuperLiga și digital outdoor.