
Liga Profesionistă de Fotbal (LPF) și Liga Profesionistă din Spania (LaLiga) au organizat un seminar pe teme de Strategii de Comunicare și de Marketing, la care au participat reprezentați ai cluburilor din Casa Pariurilor Liga 1.
În prima parte a întâlnirii, a conferențiat doamna Alexandra Velázquez, PR Manager LaLiga. Alocuțiunea domniei sale s-a axat pe criteriile care trebuiesc îndeplinite în acest domeniu. Un serviciu PR de calitate la nivelul cluburilor de fotbal ajută la definirea brand-ului, chiar dacă necesită timp. În principiu, nu este nevoie de un buget mare pentru a avea un serviciu PR bun, pentru că totul se bazează pe relaționare și mass-media devine extrem de receptivă când serviciile sunt oferite cu profesionalism.
În continuare, domnul Carlos Arranz, Director Comercial și Marketing la Real Zaragoza a vorbit despre strategia dezvoltării Comunicării la nivelul unui club.
”Mă bucur că FCSB, Universitatea Craiova, Sepsi OSK Sf. Gheorghe, Dinamo, Chindia, FC Argeș, Academica Clinceni, FC Voluntari, UTA și Gaz Metan Mediaș din Liga 1, și chiar FC Hermannstadt, din Liga a 2-a, au participat la acest seminar. Sigur, ușile sunt deschise tuturor, deoarece este o bună oportunitate de a învăța cum să perfecționăm împreună un serviciu vital pentru dezvoltarea cluburilor de fotbal și, implicit, întregului fotbal românesc. Mulțumim, LaLiga pentru această excelentă cooperare”, a declarat domnul Robert Pongracz, vicepreședinte LPF.