
Liga Profesionistă de Fotbal (LPF) și Liga Profesionistă din Spania (LaLiga) au organizat al patrulea seminar din programul ”Workshop on revenue opportunities from digital communications and marketing solutions in professional football”, adresat reprezentanților cluburilor profesioniste din România.
FC Argeș, CFR Cluj, FC Voluntari, FCSB, Academica Clinceni, FC Rapid, Farul Constanța, UTA, Dinamo, Chindia Târgoviște, Universitatea Craiova și Sepsi OSK Sf. Gheorghe din Casa Pariurilor Liga 1 au fost prezente la discuții, alături de FC Hermannstadt, din Liga a 2-a.
În precedentele întâlniri au fost expuse și analizate teme privind strategiile de dezvoltare în domeniile PR și Comunicare la nivelul cluburilor profesioniste de fotbal, soluții în aplicarea Strategiilor Digitale și diverse strategii de implicare a suporterilor, pornind de la management-ul social-media.
Al patrulea seminar comun LPF – LaLiga a avut ca temă ”Strategia comercială a Ligii Profesioniste din Spania (LaLiga)”. A conferențiat Diego Sánchez (Șef de vânzări LaLiga), iar subiectul tranziției sponsorizării către o nouă generație de afaceri a fost atins de Juan Antón de Salas, Director Comercial la clubul Villarreal CF.
”12 cluburi din Liga 1 și unul din liga a 2-a și-au trimis reprezentanți la această nouă sesiune a seminarului comun și suntem extrem de mulțumiți că sunt receptive și, mai ales, extrem active la această acțiune de dezvoltare a unui domeniu important pentru viitor. LPF, prin acest parteneriat educațional cu LaLiga, se pune în slujba tuturor celor care vor să progreseze și să dezvolte fotbalul românesc. Îi așteptăm pe cei interesați la următoarea sesiune. Cum am mai spus de fiecare dată, avem ușile deschise pentru toți, indiferent în ce liga activează cluburile pe care le reprezintă”, a declarat Robert Pongracz, vicepreședinte LPF.