Liga Profesionistă de Fotbal (LPF) și Liga Profesionistă din Spania (LaLiga) au organizat un al doilea seminar din programul ”Workshop on revenue opportunities from digital communications and marketing solutions in professional football”, la care au participat reprezentanți ai cluburilor profesioniste din România.

FC Voluntari, Chindia Târgoviște, Sepsi OSK Sf. Gheorghe, FC Argeș, Universitatea Craiova, Gaz Metan Mediaș, Academica Clinceni, Farul Constanța, FC Dinamo, FCSB, CS Mioveni, FC Rapid și CFR Cluj din Casa Pariurilor Liga 1 au fost prezente la discuții, alături de FC Hermannstadt, din Liga a 2-a.

Dacă la prima întâlnire s-au prezentat și analizat strategiile de dezvoltare în domeniile PR și Comunicare la nivelul cluburilor profesioniste de fotbal, de această dată tema s-a axat pe probleme de Strategii Digitale.

A conferențiat în prima etapă Rahul Awatramani, Editor Social Media India, SEA & Australia, LaLiga). După întrebările inerente și discuții pe temele prezentate, au urmat Sarai Martinez și Dorleta Cordero (Corporate Partnership Manager, Sponsorship), care au prezentat exemple din Strategia Digitală a clubului Deportivo Alaves.

”Suntem mulțumiți că și, de această dată, foarte multe cluburi au fost receptive și, mai ales, active la această acțiune de dezvoltare a unui domeniu extrem de important pentru viitorul fotbalului nostru. Am mai spus-o și cu alte ocazii, ușile seminarului sunt deschise tuturor celor care vor să participe, inclusiv reprezentanților celor din Liga a 2-a, deoarece este o bună oportunitate de a învăța cum să perfecționăm împreună serviciii vitale pentru viitorul economic al cluburilor. Mulțumim încă o dată LaLiga pentru excelenta cooperare și vă așteptăm în număr cât mai mare la următoarea sesiune”, a declarat Robert Pongracz, vicepreședinte LPF.