Liga Profesionistă de Fotbal (LPF) și Liga Profesionistă din Spania (La Liga) au organizat al cincilea seminar din programul ”Workshop on revenue opportunities from digital communications and marketing solutions in professional football”, adresat cluburilor profesioniste din România.

Reprezentanți ai cluburilor FC Voluntari, FC Argeș (trei participanți), Universitatea Craiova, Rapid (cinci participanți), Sepsi OSK Sf. Gheorghe, FC Dinamo, Farul Constanța, Chindia Târgoviște, FCSB și CFR 1907 Cluj au fost prezenți la discuții. Li s-a alăturat reprezentantul FC Hermannstadt, din Liga a 2-a.

În precedentele întâlniri au fost expuse și analizate teme privind  strategiile de dezvoltare în domeniile PR și Comunicare la nivelul cluburilor profesioniste de fotbal, soluții în aplicarea Strategiilor Digitale și diverse strategii de implicare a suporterilor, pornind de la management-ul social-media, precum și strategia comercială a Ligii Profesioniste din Spania.

Al cincilea seminar a avut ca temă strategia de dezvoltare a parteneriatelor comerciale în La Liga.

Au conferențiat Marta Verano, Global Partnerships Activation Director – La Liga și Carolina Nácher, Partner Account Manager –  Valencia CF.