
Liga Profesionistă de Fotbal a semnat un parteneriat comercial cu IMG Arena, o companie britanică de top în domeniul afacerilor din lumea sportului. Astfel, IMG Arena devine partener oficial al LPF în obținerea de date cu caracter sportiv furnizate caselor de pariuri, începând cu sezonul 2022-2023
Concret, IMG Arena – prin intermediul diviziei sale de servicii sportive și pariuri – va capta live date pe parcursul partidelor din Campionatul Național CASA Pariurilor Liga I și le va distribui la sute de operatori licențiați de pariuri sportive din întreaga lume în mai puțin de o secundă.
Acordul a fost facilitat în urma unei licitații comune organizată de Asociația Ligilor Europene de Fotbal Profesionist (EL), organism din care face parte și LPF.
”Am văzut plus-valoarea pe care IMG Arena a oferit-o fotbalului european printr-un produs de înaltă clasă, care a fost încorporat de mărcile de pariuri sportive din întreaga lume. Prin expertiza IMG Arena, ne vom îmbunătăți distribuția și vom crește acoperirea Ligii I la o scară globală, conservând în același timp integritatea jocului”, a salutat Robert Pongracz, vicepreședintele Ligii Profesioniste de Fotbal, semnarea acestui parteneriat.
La rândul lui, Freddie Longe, EVP și Managing Director al IMG Arena a declarat: „Aceast parteneriat cu ligile europene de fotbal ne va transforma în bine afacerea și ne va consolida poziția de lider global în tehnologia de captare și distribuție a datelor cu caracter sportiv. Ne angajăm, ca întotdeauna, să protejăm integritatea sportului. Am avut aceeași poziție și un angajament consecvent față de distribuirea conținutului oficial al sportului încă de la lansarea noastră, în anul 2012”.
IMG Arena – companie cu sediul la Londra – creează conținut cu caracter sportiv și tehnologie de top, care deservesc diviziile Sport, Pariuri Sportive și Sport Media. IMG Arena oferă live și fluxuri de date pentru peste 45.000 de evenimente sportive anual. Totodată, poate găsi și vinde soluții pentru dezvoltarea produselor sportive virtuale.
Printre clienții noului partener LPF, se numără ATP, UFC, European Tour, PGA Tour, EuroLeague, MLS și FA.