
Miercuri, 10 februarie 2021, Liga Profesionistă de Fotbal a organizat o ședință de grup de lucru, având ca temă marketing-ul și relaționarea acestuia cu fotbalul profesionist din România.
Cluburile care alcătuiesc CASA Liga 1 au fost invitate la o discuție privind nivelul de marketing și strategia adoptată de către acestea față de provocările anului 2021.
O altă temă de discuție a cuprins aria de dezvolare în acest domeniu, ținând cont de interesul fiecărui club profesionist.
Un alt capitol dezbătut a fost cel al cooperării cu La Liga (campionatul spaniol de fotbal) în dezvoltarea departamentelor Marketing și Comunicare ale cluburilor din CASA Liga 1.
Un aspect extrem de interesant a fost cel determinat de analiza brand-ului Liga 1 și cooperarea, pe cale de consecință, în acest scop, între Ligă, club și partenerul media. Ca o continuare firească a acestui subiect, a venit și discuția asupra audiențelor tv, și concluziile trase de fiecare club în luarea unor decizii favorabile, plecând de la această analiză, în vederea dezvoltării constante a departamentelor de profil.
Nu în ultimul rând, management-ul de sponsorship la nivelul clubului, precum și management-ul conturilor de social media, protejarea conținutului și dezvoltarea unor oportunități de bussines pentru cluburi, plecând de la realitățiile pieței și ale societății, au reprezentat alte subiecte ale acestui grup de lucru printr-o prezentare directă făcută de către Facebook.