FC Botoșani este una dintre cele mai spectaculoase echipe ale Ligii 1. Privită la început de mulți specialiști ca o ”revelație”, echipa din Nordul Moldovei s-a impus treptat pe prima scenă a fotbalului românesc ca o forță, capabilă să ofere spectacole sportive de mare calitate indiferent de calibrul adversarelor.
FC Botoșani se pregătește acum de un nou sezon, iar prezentarea lotului s-a făcut în stil de mare echipă europeană. La festivitatea organizată în centrul micuțului dar cochetului oraș, principalul finanțator, Valeriu Iftime, a arătat o altă față a clubului în ceea ce privește politica de marketing. Pornind de la noile echipamente de joc și continuând cu o rebrenduire gândită la nivelul marilor cluburi europeane.
Noua siglă a clubului are drept simboluri calul și fulgerul, reprezentând vitejia și viteza cu care acest club s-a dezvoltat într-un timp atât de scurt. Au fost prezentate, de asemenea și noile carduri pentru abonații clubului, precum și primul NFT din fotbalul românesc, un jeton în lumea cryptomonedelor, bazat pe arta digitală. Și, nu în ultimul rând, finanțatorul Valeriu Iftime a lansat cu această ocazie o bere specială pentru suporteri, denumită FCBT și realizată împreună cu un producător local.