Am luat act cu neplăcută surprindere de afirmațiile domnului Marius Stan din emisiunea DigiSport Special din 10 octombrie 2017, referitoare la posibilele sancţiuni care ar urma să fie dispuse de Consiliul Concurenţei, în legătură cu modalitatea în care Liga Profesionistă de Fotbal a valorificat în cursul anului 2014 drepturile media, aferente meciurilor de fotbal din Liga I. 
Întrucât constatăm cu tristețe că încercările de a denigra conducerea LPF pot avea un impact negativ asupra valorii de piață a drepturilor media aferente Ligii I, solicităm tuturor celor care exprimă păreri pe această temă să o facă doar după o documentare prealabilă. Pentru a facilita o astfel de documentare, revenim cu următoarele precizări:

- Maximizarea valorii drepturilor media LPF ar trebui să reprezinte o prioritate pentru orice președinte LPF. Pornind de la aceasta, considerăm ca modalitatea concretă de valorificare a acestor drepturi să fie nu doar una pe deplin legală, ci și pusă în slujba acestui deziderat, astfel încât cluburile membre LPF să primească sume cât mai mari în urma comercializării acestor drepturi, iar publicul interesat să aibă acces neîngrădit la meciurile de fotbal din Liga I. 
- În ceea ce privește sesizarea Consiliului Concurenței în legătură cu modul de valorificare a drepturilor media, facem precizarea că acest lucru s-a petrecut încă din iulie 2014. Consiliul Concurenței a concluzionat în decembrie 2016 că aceste drepturi aparțin în mod exclusiv LPF, nu cluburilor membre, astfel încât nu se pune problema constituirii unui cartel, iar modalitatea de valorificare aleasă de LPF este pe deplin legală. În condițiile în care acest aspect a fost lămurit definitiv prin decizia emisă de Consiliul Concurenței în decembrie 2016,  considerăm orice opinii pe această tema simple încercări de confuzare a publicului și de denigrare a conducerii LPF. 
- Dorim să reiterăm pe această cale faptul că la valorificarea drepturilor media în 2014 LPF a avut în vedere particularităţile pieţei de televiziune din România, respectiv faptul că posturile TV româneşti cu profil sportiv aparţin, cu mici excepţii, marilor operatori TV, iar aceste posturi sunt accesibile doar abonaţilor acelor operatori TV. Prin organizarea unei licitaţii s-ar fi ajuns  la restricţionarea accesului publicului la meciurile de fotbal organizate de LPF, aşa cum de altfel, s-a întâmplat în perioada 2008-2014. Pentru a evita această variantă dezavantajoasă pentru consumatorul de fotbal, LPF a decis să mandateze un partener care să aducă fotbalul în casele tuturor românilor. Merită amintit în acest sens că partenerul LPF s-a achitat cu brio de acest mandat, iar meciurile de fotbal din Liga I sunt astăzi accesibile tuturor telespectatorilor, prin 4 posturi TV (Look TV, Look Plus, Digi 1 și Telekom 1) precum şi pe numeroase platforme de internet si mobile.
- Deși în spațiul public s-a acreditat în mod repetat ideea că drepturile media nu pot fi valorificate decât printr-o licitație, dorim să asigurăm încă o dată că metoda de valorificare a drepturilor media aleasă de LPF este în deplină conformitate cu legislaţia concurenţei, aceasta facilitând difuzarea meciurilor de fotbal din Liga I de către toţi operatorii interesați de acest produs și implicit vizionarea acestora meciuri de către toți consumatorii de fotbal din România. Mai mult decât atât, facem precizarea că, anterior încheierii contractului cu ISB Media Holding Ltd., LPF a solicitat oferte de preț de la mai mulți operatori internaționali relevanți pe piața transmisiunilor sportive, sumele avansate de aceștia precum și modalitățile de valorificare propuse nefiind la fel de convenabile pentru cluburile membre, pentru televiziunile de profil din România și pentru publicul larg, precum modelul avansat de ISB Media Holdings Ltd.
- Nu în ultimul rând, procedura de valorificare a drepturilor media aleasă de LPF nu reprezintă un caz singular la nivelul Uniunii Europene, existînd alte țări care, la rândul lor, au considerat această procedură preferabilă licitaţiei. (Suedia, Bulgaria)