European Week of Sport (Săptămâna Europeană a Sportului) este o campanie inițiată de Comisia Europeană și promovată, an de an, de către EPFL. În fiecare an, Ligile Profesioniste de Fotbal din Europa, pregătesc activități care promovează idei precum:

- sportul ca mod de viață

- sportul ca mod de comunicare universal

- mișcarea reprezintă sănătate fizică și mentală

- conceperea unor noi lecții de educație fizică, mai atractive pentru copii

- socializare și lucru în echipă

European Week of Sport are ca scop promovarea sportului și activității fizice în toată Europa. Această Săptămână dedicată sportului este accesibilă tuturor, indiferent de cultură, vârstă, gen sau condiție fizică. Comisia Europeană își propune ca prin promovarea intensă a campaniei, interesul europenilor de a fi activi va crește substanțial și îi vor motiva pe aceștia să facă (mai multă) mișcare, creând, totodată, oportunități și mijloace reale prin care să impulsioneze tot mai multe persoane să își schimbe stilul de viață prin sport.

Liga Profesionistă de fotbal susține, ca în fiecare an, campania European Week of Sports, sperând ca aceasta să aibă un impact important, în special asupra tinerilor. Vicepreședintele Ligii Profesioniste de Fotbal din România salută această acțiune, precizând: “European Week of Sport este o campanie cu puternic impact în țările europene și îmi doresc să aibă un ecou similar și la noi. Sportul reprezintă o oportunitate și, totodată, o provocare pentru fiecare dintre noi – de a ne depăși limitele, din punct de vedere fizic, mental și social”.

Campania European Week of Sport se desfășoară în perioada 23 septembrie – 30 septembrie și ne încurajează să o sărbătorim prin…mișcare.